Fredag morgon

Idag satte dagen igång kl 5. Då vaknade goseprinsen för lite mat. Min man vaknade oxå då han skall gå upp kl 6 för att åka till jobbet. Så det blev lite familje mys innan det var dags o gå upp o koka kaffe.

Nu har maken åkt till jobbet o lillen sover i vagnen. Mamma har lite egentid framför morgontv.

Idag skall jag till Allum m båda mina barn. <3 Skall hämta upp min dotter vid 10 tiden. Vi skall bl a handla kläder till Sofia som hon skall ha på sin praktik som börjar på måndag. Skall oxå köpa en present till en kompis son. Sen kanske man hittar nåt annat som man bara måste ha :-)


16 maj



Idag kom min stora tjej på besök. Vi tog en liten promenad o sen gick vi till det lilla samhällets café. Lillebror sov så skönt i vagnen. Varmt o skönt




O så här trött blev den lille på kvällen. Mammas sötfis :-)



Wael 7 veckor

Idag har vi varit på bvc på baby massage. Lilla W var för trött för massage så vi fick bara titta på idag. W låg på mattan m nappen i munnen o kollade in de andra bebis tjejerna. :-)

Eftersom jag hade huvudvärk förra veckan när det var dags för vägning så har vi inte kollat Ws vikt på 3 veckor. Vägde honom idag o nu väger han 6200g och är 59.5cm. Mammas stora kille.

Nu ligger han o sover i vagnen och jag har precis fått i mig lite lunch o nu sitter jag m en kopp kaffe på altanen.