Dodi börjar med smakisar :)

Ja jag tjuvstartar lite det rekommenderas egentligen inte som tidigast vid 4 månaders ålder. Dodi är nu 3.5 månad men han verkar hela tiden så intresserad av vad vi äter så tänkte att jag kan börja lite smått. Så alltså igår den 14 juli 2013 fick han sin första smakis iform av lite mosad banan. Han grimaskerade lite när han fick det i munnen men när han med lite arbete äntligen kom på hur han skulle få ner det så gapade han stort o ville ha mer :) På eftermiddagen blev det sen lite köpe gröt som är ifrån 4 månader. Lika gott detta :)
 
Jag ger honom alltså inte mycket alls utan kanske en tesked eller två. Idag blev det lite gröt på förmiddagen och sen vid fyra tiden ungefär så fick han smaka lite morotsmos. Jätte smaskens det med :)

Nu har det gått lång tid sen jag skrev nåt :-)

Åkte till Mallorca den 5 juli hade mycket innan resan med jobb som skulle göras färdigt samt packning. Lite skillnad att resa m en bäbis. Vanligtvis brukar jag rafsa ner lite i min väska kvällen innan men den här gången krävdes det lite mer planering.

Hade i alla fall en underbar resa tillsammans med 2 av mina älsklingar. Lugnt o skönt o mycket promenader o lite strand tid.