Body Pump

Som planerat blev det ett BP pass igår.  Så härligt.  Jag e ju fortfarande lite feg o lägga på extra vikt nu efter mitt lååånga sommar uppehåll men benen la jag på lite igår o det känns idag vill jag lova 😊 Fick lite klänningar i vänster handled igår men vis av erfarenhet så vet jag att det går över m tiden. Handleden måste bara vänja sig igen. Har ju en gammal skada som spökar där.  

Idag är det vilodag för att ladda för ett löppass i morgon onsdag. 

Ha en skön tisdag mina vänner.  

Förra veckans träning

Igår blev det en tur i spö regnet. Kollade inte på himlen innan jag gav mig ut. Men direkt jag kom utanför dörren så kom det stora droppar då tittade jag upp o himlen var alldeles svart. Men tänkte lite regn skadar inte. Puh efter nga minuter så verkligen hällregnade det. Kändes som att få flera spänner m vatten över mig. Men efter ett tag så avtog det så då bestämde jag mig för att fortsätta så 3.5 km blev det m en runda med många uppförsbackar. 

Övrigt föregående vecka fick jag till alla tränings pass som planerat. Så himla skönt. BP på måndagen och onsdag o fredag löpträning. Tänk om jag kunde fortsätta så här då är jag  nöjd. 😊


Inte blev det nån slottskogen idag inte

Barnens zoo hade stängt för säsongen.  Så typiskt mig. Har tänkt hela sommaren att komma iväg men det har inte blivit av. O när jag väl bestämmer mig för det så har det hunnit stänga.  Hmmm kanske dags att tänka om. Inte skjuta upp saker.  

Men det blev en trevlig lördag ändå. Vi åkte som vanligt iväg o åt brunch o sen lite helg handling för att sen åka hem o ta vara på det fina vädret hemma i området istället.  Inte fel det heller.