Wael



Nybadad



Tokfrans



Sötnöt

Jobb

Idag har vi bara varit hemma. Har en del jobb att göra det är ju moms inlämning på onsdag. Har alltid lite mycket att göra dagarna innan. Men känner att jag ligger i fas.

Maken kom hem redan vid 13 idag. Han har fått en ny tjänst inom samma jobb kan man säga så han jobbar på beting. Alltså han får ett visst antal timmar för varje sak han gör. O jobbar han snabbt då så kan han ju gå hem tidigare. Bra jobb 😊

Skönt för vi fick lite fix gjort här hemma på eftermiddagen. Fick dit grinden till trappan som vi köpte för ett tag sedan samt fick upp den svarta rullgardinen i sovrummet som legat o väntat ett tag.

En produktiv dag helt enkelt 😸

Söndag förmiddag

Vi är fortfarande kvar i Malmö men åker nog hem efter frukosten snart.

Helgen har varit lugn o trevlig. Familjen vi är o hälsar på är stor o lite stökig men dom är verkligen helt underbara. Um Diar mamman i familjen är helt förälskad i W så hon vill bara gulla med honom hela tiden. Dom har oxå 4 pojkar men de är ju i 7 års åldern o öppåt men de tycker om o leka m W de oxå. Man kan säga att jag har rätt mycket avlastning när vi är här. Fick t om hjälp m blöjbyte igår o det är jag ju inte direkt bortskämd med 😊

Men nu längtar jag hem. Gör ju ofta det när jag är borta. Har blivit en riktig hemma tjej på äldre dar. 😊