Julen 2016

Haha jag pustade ut lite för tidigt

Visst somnade de små sötnosarna tidigt igår,  men det tog de igen på natten sedan.


Först vaknade Wael vid halv ett han brukar vakna till nån gång per natt nuförtiden men somnar alltid om direkt.  Så även denna gång. Men sen var det nästas tur. Lucas vaknade typ halv tre. O kunde inte somna om. O tillslut vaknade även Wael. Sen var det kört. Lät efter lite tjat dom titta på plattan. I a f Wael kan somna till den. Men icke. De var vakna i TVÅ timmar haha. De pratade kom typ en gång var 10 minut , de behövde kissa, dricka vatten, snyta sig omvartannat. Rena tortyren 😂 att inte få sova på natten är nog nåt av det värsta jag vet. 

Sen somnade de då äntligen igen vid halv fem. Men det varade inte länge.  Kl sex vaknade Lucas igen o då var det bara o ge upp o gå upp. Strax efter kom även Wael ner o då började dagen kan man säga. 

Men det blev en trevlig dag ändå. Vi fick upp julgranen o bakat lite lussekatter. 

När maken körde Lucas till Backaplan för att möta upp Lucas mamma så somnade jag som en stock i soffan. Sen var jag fit for fight igen. 

Nu är det bara en arbetsvecka kvar till julledighet. Känns välbehövligt 


Dagen

Det har verkligen gått jättebra idag med de små busfröna. De har lekt och stojjat heladagen. På kvällen var de så trötta så de själva ville sova. Så efter lite te och smörgås tydligen vad kusinen brukar äta på kvällen så var det nattinatt. De la sig med varsin surfplatta. Visst var det lite prat om så. Men tillslut somnade Lucas först o sen inte långt efter sov även Wael. Så halv nio var det tyst i huset. Betydligt tidigare än jag vågat hoppas på😀




Två små sötnosar som tittar på adventskalendern förut ikväll 💕


God natt mina vänner. Ny dag i morgon