Nu längtar jag efter lite hästtid

Nu blev det en hel vecka igen mellan stallbesöken. Jag skulle ha åkt dit igår egentligen men på vardagar brukar alltid W följa med o Noolias var tvungen att få akut hovslagarbesök igår då han slagit av en sko. O som jag sagt förut så är W rätt tjatig så vi fick hålla oss hemma. Det blir lite stressad atmosfär när W är med till stallet. Men lördag eller söndag får det bli lite stallbesök. 

Här är en fin vinterbild på Fia o Noolias 


Lokal byte

Som rubriken lyder så har jag nu fått erbjudande om en ny lokal. Sitter nu hos en kund i Partille det är ett byggföretag som också är min kund. Jag satt ju hemma förut så detta har varit ett sätt att känna på hur det känns att ha ett kontor att åka till. Det har varit väldigt skönt att skilja på fritid o jobb lite mer än jag gjorde förut.
 
MIna befintliga "gamla" kunder har varit nöjda med att bara ha ett kontor att träffa mig på. Men eftersom jag håller på att försöka få igång det andra "benet" i företaget där det innebär att träffa kunder lite mer en kort stund så behövs det ett lite mer centralt kontor samt lite mer representativt.
 
Nu har jag då fått erbjudande om att sitta vid Stigscenter istället till samma pris o där har jag också tillgång till ett konferansrum vilket känns lite mer representativt. Så det blir nog bra. Jag vill bara flytta nu inte för att jag vantrivs där jag sitter idag utan mer att det känns som nystart o då blir det lite roligare igen att åka till jobbet :) Men inflyttning blir troligtvis månadsskifter feb/mars
 
Nu skall jag åka hemåt det får vara färdig jobbat idag. 
 
hej hopp

Elbil


Ja ni förstår ju lillfisen s lycka. Detta är en förtidig födelsedagspresent, han fyller ju 3 om 1.5 månad. Det är hans pappa som inte kan hålla sig. Hihihi

Men nu är det att köra runt i denna som gäller hemma. Eller runt o runt så stort har vi inte hemma utan det är snarare fram o sen backar han😊 Vilket fall som helst så är det näst intill omöjligt att få honom att göra annat så som att äta, gå o lägga sig, gå till dagis. I går morse när det var dags att gå till dagis så informerade han mig om att dagis faktiskt var stängt idag. Hahaha  gullunge 💖