Storasyster och lillebror



Idag har storasyster gett lillebror lite mat på kvällen o sen har de myst i soffan medans mamma har kunnat fixa lite.

Mina älsklingar ♥♥♥

Nu har våra gäster åkt hem igen

Känns lite konstigt måste jag säga. Ena stunden är det liv o rörelse runt en o i nästa helt tyst. Men samntidigt lite skönt. Nu har lilla W somnat så då skall jag oxå passa på o vila lite. Sen är det dags o ta hand om köket. Vi åt precis innan de åkte o eftersom diskmaskinen inte var urplockad så sköljde vi bara tallrikarna o ställde på diskbänken.

Nu är det bara 4 dagar kvar till vi åker till Mallorca. Puh hur jag skall hinna allt vet jag inte men tur att K är ledig så kan han hjälpa till med W lite.

En liten kortis innan jag somnar

Idag har vi besök av ett par ifrån Stockholm o deras 4 åriga dotter. Våra män har varit borta hela dagen o haft fest förberedelser. K skall ha fest för sina vänner för att lilla Wael har kommit till världen.

Jag o frun o barnen har umgåtts hela dagen vi har bl a varit på stan o shoppat, ätit o promenerat. En riktigt mysig dag men nu vill jag sova . Zzzz