Nu är äntligen ute perioden här igen

Det är det här min son gör hela kvällarna tills det är dags att gå o sova 


Han är ute med kompisarna antingen cyklar de, spelar fotboll eller bara springer runt. Hur kul som helst. 

Vi funderar ju på att köpa hus. Jag är lite orolig för hur det blir på det nya stället om det finns barn i hans ålder så lättillgängligt som nu. Du vet man vet vad man har men man vet inte vad man får. En del av mig vill jättegärna köpa hus o flytta men en del av mig vill bara stanna kvar. Jag har faktiskt aldrig kännt så förut. Jag har flyttat hela mitt liv även som barn ibland en gång per år o ibland m 2-3 år emellan. Så länge som 7/8 år som jag bott här har jag aldrig bott på samma ställe. Vi har i a f börjat titta lite så vi får se hur det blir. 


Har äntligen kommit igång med löpningen igen

Är väl inne på 5:e veckan nu. Men har tyvärr varit förkyld o haft lite feber nu i 2 dgr. Lite retligt då jag helst inte vill komma av mig för mycket. Till saken så hann jag bara med 2 av 3 vanligtvis utförda pass förra veckan så det känns liksom som om det går lite för långt mellan gångerna nu. 

Men nu på em har jag kännt mig bättre så skall försöka få till ett kort lungt löppass imorgon. Har börjat springa efter ett schema där målet är att lyckas springa 1 mil efter 12 veckor. Som vanligt skyndar jag långsamt när jag kommer igång igen. Vill absolut inte överbelasta så jag skadar mig. Tröttsamt bara att jag lägger av efter nga månader så jag måste börja om varje gång. 

Men skam den som ger sig 😊

Tårta o paket på morgonen