Tid med stora dottern

Idag spenderade jag hela morgonen/förmiddagen med stora dottern. Noolias skulle få vaccin idag. Sofia är utbildad undersköterska men klara inte av sprutor. Hur nu det går ihop 😀 men i a f då hade jag lovat att följa med till stallet o hålla honom när han fick sprutorna. 

Fia jobbar ju natt på Volvo nu så hon kom direkt ifrån jobbet så vi började med att äta frukost tillsammans. Sen gick vi o lämnade lillfisen på dagis för att sedan ta en pw i det fina vädret. 

Sen hem för lite kaffe o sedan iväg till stallet. Där hjälptes vi åt att fixa med mat o mockning o sen tog vi ut honom för lite longering innan det var dags för spruta så han inte skulle vara helt stissig. 

Här är en bild på Fia o Noolias även om den inte blev den bästa 

En mysig dag tycker jag. Var helt slut när jag kom hem. Är inte van att vara ute så många timmar. Men det var bara o slänga i mig lite mat o sen iväg o hämta Wael. 

Nu äntligen har jag fått krypa upp i soffan med e  kopp te. Skall slötitta lite på tvn o sen blir det nog tidig sänggång för mig. 

Frid 

Kommentera inlägget här :